Στην Αθήνα αναμένεται να μεταβεί κλιμάκιο του Συντονιστικού Συμβουλίου Επενδύσεων (EU Desk) του Υπουργείου Επενδύσεων της Ινδονησίας (BKPM) κατά το διάστημα 24-26 Ιουνίου 2026, με σκοπό την αναζήτηση και προώθηση αμοιβαίων επενδυτικών ευκαιριών. Σύμφωνα με ενημέρωση της Β1 Διεύθυνσης του Υπουργείου Εξωτερικών, το EU Desk λειτουργεί ως υπηρεσία μίας στάσης (one-stop-shop) για τη διευκόλυνση των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, τη σύνδεσή τους με έτοιμα επενδυτικά έργα (IPRO) και την ενίσχυση της συμφωνίας EU-Indonesia CEPA. Η ινδονησιακή αντιπροσωπεία εστιάζει το ενδιαφέρον της σε στρατηγικούς κλάδους αιχμής, όπως η ψηφιακή τεχνολογία, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η βιοτεχνολογία, η αγροτική επιχειρηματικότητα και τα smart logistics, προσφέροντας κανάλια απευθείας επικοινωνίας για τις ενδιαφερόμενες ελληνικές επιχειρήσεις.
Διεθνής αντιπροσωπεία 35 εκπροσώπων, αποτελούμενη από εκπαιδευτές, ερευνητές και στελέχη από την Ουγγαρία, τη Σλοβενία, τη Ρουμανία και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο των Φιλιππίνων, επισκέφθηκε το Επιμελητήριο Πιερίας στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ «EASI» και «VETXchange». Την αντιπροσωπεία υποδέχθηκε ο Πρόεδρος, Κωνσταντίνος Πίτσιας, ο οποίος παρουσίασε τους αναπτυξιακούς και εξαγωγικούς πυλώνες της Πιερίας, τονίζοντας ότι η σύγχρονη επιχειρηματικότητα βασίζεται στην εξωστρέφεια και την ανταλλαγή ιδεών, ενώ η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με ξενάγηση στη Μουσειακή Έκθεση Παραδοσιακών Επαγγελμάτων.
Η ουρουγουανή εταιρεία ENTIVOX SA (Biermox Group), με πολυετή δραστηριότητα στο διεθνές εμπόριο τροφίμων, εκδήλωσε ενδιαφέρον για τη σύναψη συνεργασιών με Έλληνες εισαγωγείς και διανομείς. Σύμφωνα με ενημέρωση της Β1 Διεύθυνσης του Υπουργείου Εξωτερικών, η εταιρεία στοχεύει σε επαφές εντός του αγροτοδιατροφικού κλάδου, εστιάζοντας κυρίως σε προϊόντα ξηρού φορτίου, όπως άλευρα, ζάχαρη και όσπρια, καθώς και σε κατεψυγμένα είδη, ενισχύοντας τις προοπτικές εμπορικών ανταλλαγών μεταξύ Ελλάδας και Ουρουγουάης.