Στην Αθήνα αναμένεται να μεταβεί κλιμάκιο του Συντονιστικού Συμβουλίου Επενδύσεων (EU Desk) του Υπουργείου Επενδύσεων της Ινδονησίας (BKPM) κατά το διάστημα 24-26 Ιουνίου 2026, με σκοπό την αναζήτηση και προώθηση αμοιβαίων επενδυτικών ευκαιριών. Σύμφωνα με ενημέρωση της Β1 Διεύθυνσης του Υπουργείου Εξωτερικών, το EU Desk λειτουργεί ως υπηρεσία μίας στάσης (one-stop-shop) για τη διευκόλυνση των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, τη σύνδεσή τους με έτοιμα επενδυτικά έργα (IPRO) και την ενίσχυση της συμφωνίας EU-Indonesia CEPA. Η ινδονησιακή αντιπροσωπεία εστιάζει το ενδιαφέρον της σε στρατηγικούς κλάδους αιχμής, όπως η ψηφιακή τεχνολογία, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η βιοτεχνολογία, η αγροτική επιχειρηματικότητα και τα smart logistics, προσφέροντας κανάλια απευθείας επικοινωνίας για τις ενδιαφερόμενες ελληνικές επιχειρήσεις.
Σε δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση τέθηκε το σχέδιο νόμου για τον εκσυγχρονισμό της νομοθεσίας σχετικά με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας. Η διαβούλευση διαρκεί έως τις 14 Απριλίου 2026. Καλούνται να συμμετάσχουν επιχειρήσεις και κοινωνικοί εταίροι.